Stream1.pl – transmisje na żywo z każdego miejsca
Zajmujemy się realizacją materiałów na żywo na media społecznościowe, korzystając z urządzeń mobilnych. Ta mobilność plus doświadczenie daje nam przewagę nad innymi. Mamy na koncie ponad 1,7 tys. transmisji z kongresów, konferencji, zjazdów, targów, warsztatów, szkoleń, wydarzeń sportowych, czy rekonstrukcji historycznych.
Obsługiwaliśmy medialnie m.in: Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach, Forum Ekonomiczne w Krynicy-Zdroju, Zjazdy Klubów „Gazety Polskiej", Studia Mundialowe dla portalu niezalezna.pl, Rekonstrukcję Batalii Napoleońskiej w Będominie, Forum Dialogu Mieszkaniowego dla BGK Nieruchomości, Green Gas Poland dla Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Biogazowego, Air Show Poznań dla Wojskowej Akademii Technicznej, Finał i Koncert Laureatów konkursu Talent z Wawra, Kongres Kolejowy dla TOR Konferencje, Światową Gospodarczą Konferencję Polonii w Toruniu, Targi
Re-Energy w Warszawie, Ogólnopolski Szczyt Gospodarczy w Siedlcach, czy Kongres 590 w Jasionce.
Współpracujemy z różnymi podmiotami – biznesowymi, naukowymi, sportowymi. Do naszego studia zapraszamy znanych ludzi i ekspertów ze świata polityki, ekonomii, kultury, sztuki i sportu. Gościliśmy m.in:
ZAUFALI NAM:
PFR Nieruchomości, Polski Holding Nieruchomości, Fundacja „Teraz Wojsko Polskie”, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Biogazowego, Neo-Energy,
Inicjatywa dla Środowiska, Energii i Elektromobilności, Fundacja Gospodarcza Polonii, Muzeum Narodowe w Gdańsku, Przystanek Niepodległość, portal niezalezna.pl, Rada Gospodarcza Strefy Wolnego Słowa, „Gazeta Polska Codziennie”, Grupa Inwest, Philip Morris, Tygodnik Solidarność, Wawerskie
Centrum Kultury, TOR Konferencje
CZEMU NA ŻYWO?
Korzystałeś kiedykolwiek z wideo na żywo, by powiedzieć o swojej firmie, o swoim nowym produkcie, o wydarzeniu, które organizujesz? Nie jest żadną tajemnicą, że nic tak nie napędza ruchu w Internecie, jak treści „produkowane” na żywo, w czasie rzeczywistym. Szczególnie treści wideo.
Wiesz, że ludzie zazwyczaj tracą koncentrację już o… ośmiu sekundach? 8 sekund – tyle średnio mamy czasu, by zwrócić czyjąś uwagę. Bo właśnie ta UWAGA to nowa waluta w biznesie, jeden z najrzadszych zasobów. Ostatnio podobno bardziej pożądany niż pieniądze. Jak tę walutę zdobyć? Transmisja wideo na żywo może być doskonałą odpowiedzią.
Ze względu na wyjątkowo ekonomiczny i bardzo konkurencyjny sposób – w porównaniu z tradycyjną telewizyjną produkcją – jest on znacznie
bardziej dostępny dla małych i średnich firm. Poza tym taki materiał filmowy, produkowany spontanicznie i na żywo, generuje dużo więcej emocji niż przygotowany, zmontowany i zaakceptowany przez cały sztab marketingowców. Odbiorcy, czyli potencjalni klienci, nie ukrywają, że materiał transmitowany na żywo ma dla nich dużo większą wartość, czują się wówczas kimś więcej niż tylko widzami. Mają poczucie wyjątkowości i ekskluzywności. Czują się po prostu
UCZESTNIKAMI. W taki sposób dużo łatwiej i szybciej dotrzeć ze swoją marką do potencjalnych klientów.
Dzielenie się wydarzeniami ze społecznością online zwiększa łączność i poczucie lojalności, jaką klienci odczuwają z Twoją firmą.
Transmisje wideo na żywo zmieniają sposób interakcji marek z ich odbiorcami.
Taka strategia po prostu angażuje widzów w bezpośredni i autentyczny sposób, jakiego nie potrafią inne formaty mediów społecznościowych. Dlatego między innymi powstały takie narzędzia jak Livestream i Facebook Live.
Jeśli nie transmitujesz swojego programu na żywo, tracisz ogromną szansę. Dla potwierdzenia kilka liczb:
– 80% widzów woli oglądać wideo na żywo niż czytać bloga o danym produkcie
– 82% osób preferuje wideo na żywo od postów społecznościowych
– 62% konsumentów jest bardziej skłonnych do negatywnego postrzegania marki, która publikuje filmy o niskiej jakości
– 59% menedżerów woli oglądać wideo niż czytać tekst
– firmy, które regularnie korzystają z wideo na żywo,
zwiększyły sprzedaż nawet o 97%, a rozpoznawalność marek niektórych z nich
wzrosła aż o 139%
– wideo na żywo zwiększa co najmniej o 80% potencjalny krąg odbiorców
– 73% firm korzystających z wideo na żywo deklaruje pozytywny zwrot z tej inwestycji
CO MOŻNA TRANSMITOWAĆ?
Praktycznie każde wydarzenie. To bardziej oficjalne, jak debaty, konferencje, kongresy, zjazdy, zloty, publiczne wystąpienia, imprezy związane z
przyznawaniem i odbieraniem nagród, marsze, pikiety, zawody sportowe, wydarzenia kulturalne, naukowe, czy gospodarcze. Warto też jednak pokusić się o
transmisje mniej oficjalne, takie prosto z wnętrza firmy. Pokazać ją od kulis, jak wygląda dzień roboczy, zaprezentować ludzi, którzy współtworzą Twoją markę. Warto przy tej okazji w niezobowiązującej formie opowiedzieć także o tym, czym się zajmujecie, jak to robicie i dlaczego jesteście tak dobrzy w swojej branży 🙂
Bo prawda jest taka, że w mediach społecznościowych ludzie nie chcą być klientami, oni chcą być UCZESTNIKAMI.
CO PROPONUJEMY: